محتوای مفید ایجاد کنید


همانطور که در مقالات مختلف به آن اشاره کرده ایم، محتوای ارزشمند ایجاد کنید. محتوای داخلی به بهبود وب سایت و به خصوص کلمات و ارزش صفحات داخلی کمک می کند. محتوای گسترده و خاص مرتبط با موضوع سایت باید دارای ویژگی های واضحی باشد که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

هر سایتی که می بینید هر مقاله کلمات زیادی دارد. ویژگی استفاده از کلمه به شما کمک می کند. برای ایجاد برچسب های اضافی برای مقالات برچسب ها و تگ ها برای لینک های داخلی در نظر گرفته می شوند. توجه داشته باشید که می توانید لینک های خارجی را هدف قرار دهید. که خیلی بهتره برچسبی که ایجاد می کنید باید در وسط محتوا باشد. و شما حداقل یک بار از این تگ در محتوا استفاده کرده اید

تعداد تگ ها در هر مقاله چقدر است؟

این بحث در بین کارشناسان سئو بسیار بحث برانگیز است و پاسخ های متفاوتی برای آن وجود دارد.تعداد تگ ها در هر مقاله به تعداد کاراکترهای محتوا بستگی دارد.

توجه داشته باشید که برای ایجاد تگ های بیشتر، محتوا را تحریف نکنید. این کار مخاطبان شما را خسته می کند و آنها را از ماندن در سایت منصرف می کند. پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید تگ های بیشتری ایجاد کنید، شروع به تقسیم محتوا به دسته های مختلف کنید.

اهمیت اتصال کلمات به محتوای اصلی

سعی کنید کلمات مرتبط را به دسته یا برچسب مرتبطی که قبلا ایجاد کرده اید پیوند دهید. این کار کاربر را تشویق می کند تا با کلیک بر روی یک کلمه مرتبط به صفحه ای با مقالات زیادی مرتبط با آن کلمه بروید که برای مخاطب و خود گوگل بسیار مهم است.

توجه داشته باشید که باید از ایجاد لینک های زیاد و لینک دادن به کلمات مشابه خودداری کنید، زیرا این کار باعث می شود که مقاله شما برای مخاطبان ارزش کمی داشته باشد.

یک مقاله 1000 کاراکتری با 4-6 کلمه مرتبط خوب است. به تراکم کلمات مرتبط به طور گسترده تر نگاه کنید و آنها را به هم پیوند دهید و با تبدیل آن به برچسب از آن کلمه استفاده کنید.

به مثال زیر توجه کنید

کلمات:

خرید موبایل با تخفیف

ارتباط دادن

خرید گوشی 》 لینک گروه تلفن همراه

این جمله را برچسب بزنید

هنگام خرید تلفن همراه هنگام خرید تلفن همراه با تخفیف

برچسب ها

عناوین پررنگ و خاص به نمایش مقاله شما در نتایج جستجو کمک می کنند. ابتدا سعی کنید مقالات موضوعی را با تگ H2، عناوین با تگ H2 و نقاط محتوا با تگ H3 و H4 ایجاد کنید و این تگ ها را به تگ تبدیل کنید.


URL تم

بارها بسیاری از دوستان پرسیده بودند که آدرس نوع و تگ مقاله باید انگلیسی باشد یا فارسی؟ پاسخ به آدرس فارسی نیاز به انتشار کاراکترهای زیادی دارد و شانس هدایت بازدیدکنندگان را به صفحاتی که آدرس را در آن منتشر می کنید بسیار کاهش می دهد. یکی دیگر از مزایای url فارسی، ویژگی اصلی پایگاه داده شما است.

لازم به ذکر است که استفاده از کلمات انگلیسی معادل در URL هیچ تاثیری ندارد و گوگل و خزنده ها URL را ترجمه نمی کنند.

مراجعه به صفحه مقاله: https://blogten.ir/create-valuable-content/