آهنگ جدید سیروان خسروی به نام تو خیال کردی بری

متن آهنگ تو خیال کردی بری سیروان خسروی

تو خیال کردی بری؛ دلم برات تنگ میشه!♫!

باغ خونه بی تو خشک و بی رنگ میشه!♫!

فکر میکردی که بری!♫!

دلم پر از رنج و غمه !♫!

بعد تو رنگ گلا؛ رنگ سیاه ماتمه!♫!

تو خیال کردی بری دلم برات تنگ میشه!♫!

نمیدونستی دلم به سختی سنگ میشه!♫!

فکر نکردی میتونم تورو فراموش کنم؟!♫!

مثِ بادی بوزم شعلتو خاموش کنم!♫!

راه بین من و تو؛ دورترین فاصله شد !♫!

برای به هم رسیدن؛ دلا بی حوصله شد!♫!

راه بین من و تو؛ دورترین فاصله شد !♫!


برای به هم رسیدن؛ دلا بی حوصله شد!♫!

حالا امروز دیگه من اسمتو یادم نمیاد!♫!

دیگه حتی دلِ من خاطره هاتم نمیخواد!♫!

تو خیال کردی بری دلم برات تنگ میشه!♫!

نمیدونستی دلم به سختی سنگ میشه!♫!

فکر نکردی میتونم تورو فراموش کنم؟!♫!

مثِ بادی بوزم شعلتو خاموش کنم!♫!

میدونم توی دلت تلخترین گله هاست!♫!

حسرت وا شدنه کورترین گره هاست!♫!

تو خیال کردی بری دلم برات تنگ میشه!♫!

نمیدونستی دلم به سختی سنگ میشه!♫!

فکر نکردی میتونم تورو فراموش کنم؟!♫!

مثِ بادی بوزم شعلتو خاموش کنم!♫!


https://musicdel.ir/single-tracks/63150/