بهترین شهرهای قبرس شمالی کدام شهر است؟


شناخت بهترین شهرهای قبرس شمالی برای زندگی از نظر منطقه جغرافیایی، آب و هوا، وضعیت فرهنگی، اقتصادی، هزینه زندگی، توسعه شهری و موارد دیگر بسیار مهم است. در عین حال این شهرها نه تنها برای زندگی مناسب هستند، بلکه برای سرمایه گذاری در قبرس شمالی و اقامت در قبرس شمالی با خرید ملک نیز اهمیت دارند. موضوع مهم دیگر امنیت این شهرها و میزان جرم و جنایت است. خوشبختانه در حال حاضر جواهر مدیترانه یا قبرس شمالی یکی از امن ترین جزایر مدیترانه است. از این رو کارشناسان هلدینگ Derio اطلاعات کاملی در مورد بهترین شهرهای قبرس شمالی برای سرمایه گذاری، تحصیل، خرید ملک، کار و حتی گردشگری آماده کرده اند که می تواند به شما در تصمیم گیری بهتر کمک کند.

معرفی شهر نیکوزیا شمالی یا لفکوزا

بدون شک یکی از بهترین شهرهای قبرس شمالی برای زندگی، پایتخت قبرس شمالی، لفکوشا یا نیکوزیا است. این شهر با 60 هزار نفر جمعیت در حال حاضر یکی از بهترین و بزرگترین شهرهای این کشور برای زندگی است. چندین مرکز رفاهی مانند مراکز خرید، فروشگاه ها، شهربازی و تفریحی، نزدیک رستوران ها و مراکز خرید بزرگ در این شهر وجود دارد. همچنین لفکوشا با داشتن بهترین دانشگاه ها در قبرس شمالی یکی از بزرگترین شهرهای دانشجویی این کشور محسوب می شود. آب و هوای این شهر نیز در فصول مختلف کاملا معتدل بوده و به دلیل مکان های تاریخی و جاذبه های گردشگری مورد استقبال گردشگران و مهاجران قرار می گیرد. اما اگر به این شهر سفر می کنید، حتما از قسمت قدیمی لفکوشا دیدن کنید. این منطقه توریستی که بین دیوارهای بلند واقع شده است، می تواند شما را به چهار تمدن بزرگ قبرس یک سال پیش ببرد.

من گیرنه یا گیرنه را توصیه می کنم.

برای زندگی در لیست بهترین شهرهای قبرس شمالی، به گیرنه، زیباترین شهر قبرس شمالی که به جواهر قبرس معروف است، می رسیم. فاصله این شهر از ترکیه 64 کیلومتر است و یک شهر توریستی و بندری زیبا است. خانه های گیرنه عمدتاً ویلا هستند و به همین دلیل کسانی که می خواهند در قبرس شمالی ملک بخرند از آنها استقبال می کنند. گیرنه حدود 33000 نفر جمعیت دارد و آب و هوای بسیار مطبوعی دارد و دانشگاه هایی مانند دانشگاه آمریکایی گیرنه، دانشگاه علوم قبرس و دانشگاه گیرنه را در خود جای داده است. اما از آنجایی که گیرنه یک شهر توریست پذیر است، از نظر گردشگری شهری مهم به حساب می آید و هتل ها، مراکز خرید، رستوران ها و مراکز تفریحی بزرگ را در خود جای داده است.

معرفی شهر فاماگوستا یا مجوس

فاماگوستا به شهر دیوارها معروف است و همچنین شهری مدیترانه ای است. این شهر که همزمان به عنوان یکی از بنادر مهم دریای مدیترانه واقع شده است، مکان بسیار ارزشمندی برای قبرس شمالی از نظر تجاری و گردشگری است. علاوه بر این، با توجه به تعداد زیاد مشاغل در این شهر (بیش از 80 درصد مشاغل در قبرس شمالی)، ترک های فاماگوستا به خوبی انگلیسی صحبت می کنند. مساحت این شهر کوچک حدود 1985 کیلومتر مربع است و از جمله شهرک های دانشجویی نیز محسوب می شود. دانشگاه مدیترانه شرقی یا EMU؛ دانشگاه قبرس غربی؛ دانشگاه آدا کنت و دانشگاه فنی استانبول در این شهر قرار دارند. یکی از بهترین شهرها برای زندگی در قبرس شمالی، جاذبه های توریستی فاماگوستا شامل پارک ملی کیپ گرکو است. کلیسای سنت الیاس از قلعه اتللو و موزه تالاسا می توان نام برد.

آشنایی با شهر لفکا

این شهر به خاطر باغ های مرکبات و پرتقال هایش بسیار معروف است. یکی از جاذبه های گردشگری لفکادا، خرابه های نمکی است که در قرن یازدهم قبل از میلاد ساخته شده است و در آن زمین بازی، معابد، آگورا، کلیسا و مقبره پیدا شده است. به طور کلی شهر لفکا دارای جاذبه های گردشگری بسیار قدیمی و جالبی است که از آن جمله می توان به کاخ وونی، ویرانه های کلیسای سولی، روستای متروکه پترا و معبد آفرودیت اشاره کرد. اما پارک آتاتورک این شهر هر ساله مورد بازدید تعداد زیادی از گردشگران قرار می گیرد که برای تماشای مسابقات آشپزی به آنجا می آیند. در عین حال شهر لفکادا که یکی از بهترین شهرهای قبرس شمالی برای زندگی و تحصیل می باشد به دلیل وجود دانشگاه های معتبر و مطرحی مانند دانشگاه اروپایی پذیرای مهاجران فکری از سراسر جهان می باشد. لفکادا قبرس این دانشگاه دارای دانشکده های اقتصاد، معماری و مهندسی، علوم و هنر، کشاورزی، علوم بهداشتی و دانشکده تعلیم و تربیت است که بورسیه 50 تا 75 درصدی دارد.

ویژگی های منطقه بندر

در لیست بهترین شهرهای قبرس شمالی  euromy برای زندگی به منطقه ساحلی و منطقه لانگ بیچ می رسیم که یکی از زیباترین و در عین حال فرهنگی ترین مناطق قبرس شمالی محسوب می شود. در واقع می توان گفت که اسکله یک شهر جذاب با ساختمان های بسیار است که برای خرید ملک در قبرس شمالی عالی است. این اسکله دارای جاذبه های گردشگری متنوع و شگفت انگیزی مانند سواحل لانه سازی لاک پشت ها، موزه ها و کلیساهای باشکوه است. اما باید به جشنواره سالانه و دیدنی و جشنواره انگور منطقه نیز اشاره کرد که هر ساله در تیر و مرداد گردشگران فرهنگی زیادی را به خود جذب می کند.


اخرین حرف

در این مطلب در مورد بهترین شهرهای قبرس شمالی صحبت کردیم. با توجه به جاذبه توریستی، اقتصاد، تورم پایین، امنیت بسیار بالا و هزینه های زندگی، این شهرها را می توان در لیست قابل زندگی ترین شهرهای قبرس شمالی قرار داد. ما می بینیم که این کشور از نظر فرهنگی و اجتماعی پیشرفت زیادی می کند زیرا بر اساس سرمایه گذاری های خارجی و سیاست های گردشگری است. در هر صورت برای اینکه قبرس شمالی را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب کنید، ابتدا باید اهداف خود را مشخص کنید. به عنوان مثال، اگر قصد سرمایه گذاری و ثبت شرکت را دارید، لفکوشا ممکن است مناسب ترین انتخاب برای شما باشد. در عین حال می توانید منطقه بندری یا شهر گیرنه را برای خرید ملک انتخاب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد