هزینه اجاره خانه در قبرس شمالی و آنچه باید بدانید


ورود

در قبرس شمالی، بسته به موقعیت، امکانات و اندازه آپارتمان، قیمت اجاره بین 150 تا 500 دلار متغیر است. طبیعتاً هزینه‌های مربوط به اجاره بها برای گروه‌های مختلف مانند دانش‌آموزان یا خانواده‌ها با توجه به نیازها و انتظاراتشان متفاوت است.

آنچه باید در مورد هزینه اجاره و زندگی در قبرس شمالی بدانید

هنگام بررسی هزینه اجاره در قبرس شمالی، مساحت آپارتمان؛ عواملی مانند موقعیت مکانی و امکانات رفاهی باید در نظر گرفته شود. تخمین زدن:

اجاره سوئیت (استودیو) در سال: 2500 تا 3000 دلار

اجاره خانه یک خوابه، در سال: 3-4 هزار روپیه

اجاره خانه دو خوابه سالانه: 3-5 هزار دلار

اجاره خانه سه خوابه سالانه: 3 تا 6 هزار تومان

بودجه نقدی شما برای خرید ملک چقدر است؟ https://euromy.info


30 تا 50 هزار پوند (1.8 میلیارد تومان تا 3 میلیارد تومان)

50 هزار پوند تا 70 هزار پوند (3 میلیارد تا 4.8 میلیارد تن)

از 70,000 تا 100,000 (از 4,200 میلیون تومان تا 6,000 میلیون تومان)

بیش از 100 هزار پوند (بیش از 6 میلیارد تومان)

1/3

بعد

شرایط اقامت با استفاده از خانه های اجاره ای در قبرس شمالی

اگرچه با اجاره خانه در قبرس شمالی می توان اقامت 6 ماهه گرفت اما اقامت طولانی مدت نخواهد بود.

انواع خانه های اجاره ای در قبرس شمالی

خانه های اجاره ای در قبرس شمالی شامل دسته هایی مانند استودیو، یک خوابه، دو خوابه، سه خوابه، ویلا، نیمه ویلا و پنت هاوس می باشد که اساسا استودیوهای کم ارتفاع را اجاره می دهند.

برای اجاره دانشجو در قبرس شمالی

نرخ اجاره خانه در قبرس شمالی به عواملی مانند موقعیت مکانی، امکانات رفاهی و منطقه بستگی دارد. به طور متوسط، اجاره در این منطقه از 150 تا 500 دلار در ماه متغیر است. دانشجویان گزینه های زیادی برای زندگی در این کشور دارند. همچنین، در شهرهای محبوب مانند نیکوزیا و فاماگوستا، خانه های یک خوابه را می توان با 2 تا 3000 دلار در سال یافت.

علاوه بر این، اکثر دانشگاه های قبرس شمالی خدمات مختلف اقامت دانشجویی را ارائه می دهند.

هزینه های اضافی مربوط به اجاره مسکن

هزینه هایی مانند برق، گاز و آب برای خانوارها در قبرس شمالی به دلیل محدودیت های انرژی بالا است. علاوه بر این، هر خانه بر اساس امکانات و موقعیت مکانی، ماهانه پرداخت می شود. در شهرها به دلیل وجود امکانات بیشتر، هزینه شارژ بیشتر از مناطق درون شهری است. جزئیات پرداخت در قراردادهای اجاره ذکر شده است.

بیشتر بخوانید: تجربه و هزینه زندگی در قبرس شمالی

تجهیزات موجود در خانه اجاره ای

اکثر واحدهای اجاره ای در قبرس شمالی مبله هستند. مشخصات استاندارد شامل لوازم آشپزخانه است. مبلمان اصلی؛ شامل تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش و پرده.

هزینه های برق

برق در قبرس شمالی به دلیل منابع محدود انرژی گران است. برخی از خانه ها با استفاده از پنل های خورشیدی برق تولید می کنند و حتی گاهی اوقات می توانند برق بیشتری را به شبکه برق بفروشند. قیمت برق بسته به میزان مصرف و موقعیت منزل متفاوت است.

تامین آب

آب در قبرس شمالی برای استفاده روزانه و پخت و پز مناسب است. با وجود در دسترس بودن فیلترهای خانگی، بسیاری از مردم از نرم کننده های آب استفاده می کنند. کسانی که تمایلی به خرید آب بسته بندی ندارند می توانند از بطری های 20 لیتری که در سطح شهر فروخته می شود استفاده کنند.

مبلغ پرداختی

مانند بسیاری از کشورها، قبوض خدمات عمومی مانند برق و آب را می توان به صورت حضوری یا آنلاین پرداخت کرد. در قبرس شمالی شهرداری ها و ادارات مختلف با ارائه خدمات به شهروندان نقش مهمی در دریافت پرداخت ها ایفا می کنند.

آخرین کلمه

در نهایت، انتخاب ملک اجاره ای بسته به نیاز، بودجه و اولویت های هر فرد متفاوت است. بنابراین، توصیه می شود قبل از انتخاب و اجاره خانه، تمام ویژگی ها و هزینه های مربوط به آن را به دقت بررسی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد